beautylosophyblog@gmail.com

beautylosophyblog@gmail.com

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Big Eyelashes tips: 2 Απίστευτα Μυστικά Για Μακριές Βλεφαρίδες

Hi beauties...Ελπίζω να είστε όλες καλά και αυτό που θα μοιραστώ μαζί σας να σας κάνει ακόμη καλύτερα!!Μόλις ανακαλύπτω κάποιο μυστικό ομορφιάς,πρωτότυπο και έξυπνο θα σας το μαρτυράω.....Όλες μας δε θέλουμε μακριές γυριστές βλεφαρίδες?Είναι το πιο σημαντικό σε κάθε μας εμφάνιση για να έχουμε βλέμμα έντονο και σαγηνευτικό! Κάποιο πολύ γνωστό site ομορφιάς του εξωτερικού με ενημέρωσε για αυτό το υπέροχο beauty tip.Υπάρχουν δύο απλοί τρόποι να κάνουμε τις βλεφαρίδες μας όχι μόνο να φαίνονται μεγαλύτερες αλλά να είναι κιόλας...Διαβάστε παρακάτω λοιπόν τι εννοώ...




1)ΒΑΖΕΛΙΝΗ Η ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΗ

Μην τρίβετε τα μάτια σας και χαλάσετε και το μακιγιάζ..Καλά διαβάζετε!Η βαζελίνη θρέφει τις βλεφαρίδες και μάλιστα τις μαλακώνει αν αυτές είναι ταλαιπωρημένες.Έτσι γίνονται πιο εύκαμπτες και μπορείτε με την αγαπημένη σας mascara να τις κάνετε πιο γυριστές για ένα παιχνιδιάρικο βλέμμα.Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να καθαρίσετε ένα βουρτσάκι από mascara ώστε να είναι εντελώς καθαρό και να το περάσετε από τη βαζελίνη.Με αυτό τώρα περάστε τις βλεφαρίδες σας και περιμένετε για λίγες ώρες.Μετά ξεπλύνετε τις με νεράκι.Αν το επαναλάβετε αυτό για περίπου 2-3 εβδομάδες οι βλεφαρίδες σας θα μακρύνουν και θα δυναμώσουν αισθητά.


2)LIP BALM..ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΕΙΛΗ

Αν κάνετε την ίδια διαδικασία με το αγαπημένο σας lip balm θα έχετε και πάλι ευχάριστα αποτελέσματα.Οι βλεφαρίδες σας θα δείχνουν μακρύτερες και πιο γυριστές ενώ παράλληλα αυτό θα τις βοηθήσει να μεγαλώσουν. Απίστευτο έτσι?

Προσωπικά,ξεκίνησα ήδη τον πρώτο τρόπο με τη βαζελίνη.Απλώνω στις βλεφαρίδες μου πριν κοιμηθώ και το πρωί τις ξεπλένω με νερό..Θα περιμένω αισθητά αποτελέσματα σε δύο εβδομάδες περίπου..Για να δούμε...Λέτε τελικά να βρήκαμε τη μυστική φόρμουλα?Περιμένω τα σχόλια σας..Πολλά φιλιά από μένα




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

5 σχόλια:

  1. Το έχω ξανακούσει αυτό με την βαζελίνη!!
    επίσης κάνει καλό και το καστορέλαιο σε βλεφαρίδες,φρύδια,μαλλιά!!
    Το 2ο που λες με το λιπ μπαλμ δεν θα το έκανα λόγω χρωμάτων,αρωμάτων κλπ που μπορεί να έχει και να ερεθίσουν τα μάτια μας....ειδικά τα δικά μου που έχουν τα θεματάκια τους! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάτι έχω ακούσει κ εγώ για το καστορέλαιο.Σίγουρα θα το δοκιμάσω και εγώ γιατί οι βλεφαρίδες μου είναι ταλαιπωρημένες..Η μέθοδος με τη βαζελίνη νομίζω ναι Ευαγγελία μου είναι καλύτερη επιλογή γιατί είναι συμβατή με σχεδόν όλες τις επιδερμίδες και δεν προκαλεί αλλεργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάπου το έχω ακούσει κι εγώ αυτό για τη βαζελίνη! Το lip balm πάντως δε θα το σκεφτόμουν! Αν και έχω αρκετα μακριες βλεφααρίδες θα το δοκιμάσω:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για να είμαι ειλικρινής Lip balm δεν θα έβαζα...Για το καστορέλαιο είχα ακούσει αλλά περιμένω να μας εντυπώσεις και για τη βαζελίνη!
    Στο blog μου τρέχει διαγωνισμός!Αν θες ρίξε μια ματιά!
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/2013/11/giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σύντομα θα σας πω εντυπώσεις κορίτσια!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML