beautylosophyblog@gmail.com

beautylosophyblog@gmail.com

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Oriflame Everlasting Make up-REVIEW


Hi Beauties!! Το σημερινό post είναι ένα ακόμη review και αυτή τη φορά σε ένα αρκετά γνωστό θα έλεγα προϊόν μακιγιάζ. H Oriflame είναι μια σουηδική εταιρία, όπως οι πιο πολλές γνωρίζετε, με δερματολογικά ελεγμένα προϊόντα και υψηλών προδιαγραφών και το make-up στο οποίο είναι αφιερωμένο το σημερινό review είναι ένα από τα πιο δημοφιλή προϊόντα της. Είχα ακούσει και εγώ πολλά για το συγκεκριμένο, το αγόρασα και εφόσον το δοκίμασα σας παρουσιάζω την άποψή μου γι'αυτό.

Ένα make up μακράς διαρκείας όπως λέει και το όνομά του (everlasting) που υπόσχεται να διαρκέσει ως και 10 ώρες και να προσφέρει μέτρια προς υψηλή κάλυψη. Το περιεχόμενό του είναι στα 30ml και η τιμή του στα 18euro. Η σύνθεσή του είναι ανάλαφρη και έχει ένα πολύ ευχάριστο διακριτικό άρωμα.

Σχετικά με την προσωπική μου άποψη για το συγκεκριμένο makeup έχω να κάνω και θετικά και αρνητικά σχόλια. Η διάρκειά του όντως είναι μεγάλη ακόμη και χωρίς κάποια πούδρα σταθεροποίησης. Η σύνθεσή του αφήνει μια ωραία ανάλαφρη αίσθηση στην επιδερμίδα μετά την εφαρμογή του και δεν είναι λιπαρό. Επιπλέον απλώνεται με μεγάλη ευκολία και ομοιομορφία σε όλα τα σημεία του προσώπου.Όμως δε βρήκα, όπως υπόσχεται και η περιγραφή του, να έχει μέτρια προς υψηλή κάλυψη αλλά απλά μια μέτρια κάλυψη που δεν θα ταιριάξει σε όσες κοπέλες έχουν ανάγκη από υψηλή κάλυψη. Αν έχετε μια μικτή επιδερμίδα χωρίς έντονες διχρωμίες ή σπυράκια το make up αυτό είναι ιδανικό για σας, αν όμως έχετε ανάγκη από πραγματική κάλυψη δεν το προτείνω. 

Ένα άλλο αρνητικό ίσως για τις πιο πολλές από εμάς είναι η τιμή του που δεν είναι πολύ υψηλή αλλά ούτε και αρκετά οικονομική. Έχω την εντύπωση πως με τα ίδια χρήματα μπορείτε να βρείτε και άλλο make up το οποίο να προσφέρει και μεγαλύτερη κάλυψη. Δεν είναι κακό προϊόν, αντιθέτως είναι αρκετά ικανοποιητικό ειδικά λόγω της διάρκειάς του και της ανάλαφρης σύνθεσής του απλά δεν είναι τόσο καλυπτικό όσο περίμενα και θα το προτιμούσαμε σίγουρα πιο οικονομικό.
...φιλιά, Σία



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

6 σχόλια:

  1. Δεν το εχω δοκιμασει αλλα η συσκευασια του μου θυμιζει πολυ το makeup της Maybelline stay 24h...καπως ετσι...και οντως καλο θα ηταν να ηταν πιο οικονομικο για πιο προσιτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εμενα μου θυμιζει και ενα της borjois η συσκευασια του. Αλλα αφου δεν δινει τετοια καλυψη που χρειαζομαι με την ακμη μου τα 18 ευρω δεν θ ατα εδινα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πιστεύω πως για 18 ευρώ και για oriflame θα έπρεπε να κάνει τη δουλειά του!αν και γενικά εγώ από την oriflame δεν είμαι και πολύ ευχαριστημένη!πάντως πολύ ωραίο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο review,δεν το γνώριζα αυτό το προιόν αλλά νομίζω ότι είναι αρκετά ακριβό για Oriflame.Μιας και με αυτό το ποσό υπάρχουν πολλά foundations από πολλές εταιρείες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ με όλες σας beauties..είναι καλό αλλά όχι για υψηλή κάλυψη. Αν το βρείτε σε κάποιο από τα πολλά bazaars που βγάζει η oriflame και είναι κάτω από 10 ευρώ τότε δοκιμάστε το.φιλάκια από μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σε έχω κάνει tag για βραβείο. φιλιά

    http://mystikoulia.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML