beautylosophyblog@gmail.com

beautylosophyblog@gmail.com

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Garnier GoodBye Damage (Δυναμωτική Κρέμα Μαλλιών) - REVIEW!!!

Γεια σας κορίτσιααα <3 Πρόσφατα με έπιασε μια ανεξήγητη "μανία" να δοκιμάσω όλα τα προιόντα της Garnier και στο στόχαστρο αυτή τη φορά μπήκε η κρέμα μαλλιών της νέας σειράς Goodbye Damage.Τα δικά μου μαλλιά είναι αρκετά ταλαιπωρημένα κυρίως από το συχνό styling και τη βαφή,και απ'ότι καταλαβαίνετε χρειάζομαι κάτι να τους δώσει ξανά ζωντάνια και λάμψη.


Η νέα σειρά της Garnier Fructis απευθύνεται σε γυναίκες με μαλλιά αρκετά φθαρμένα ή κατεστραμμένα με σκοπό την επανόρθωση της τρίχας από μέσα προς τα έξω και κυρίως την ενυδάτωση!Πρόκειται για μία καινοτομία γιατί υπόσχεται να επανορθώσει έναν ολόκληρο χρόνο φθοράς μέσα σε μία μόνο εβδομάδα.Η σύνθεσή της είναι εμπλουτισμένη με Keraphyll και εκχύλισμα Φραγκοστάφυλλου και κάνει τα μαλλιά πιο δυνατά από τις ρίζες μέχρι τις άκρες και βοηθά στη μείωση της ψαλίδας.Για να είμαι ειλικρινής το πρώτο που με τράβηξε σ'αυτό το προιόν ήταν η πολύ ελκυστική συσκευασία με ζωηρό πορτοκαλί χρώμα και μεταλλικά γράμματα.Η αλήθεια είναι πως η συσκευασία ενός προιόντος είναι πολύ σημαντικό να σου τραβάει την προσοχή ώστε να θες να το αγοράσεις..Το περιεχόμενο είναι στα 250ml και για την τιμή της αρκετά οικονομική.Αν δεν κάνω λάθος είναι γύρω στα 4 ευρώ,εγώ ομως την αγόρασα σε προσφορά από κάποιο κατάστημα ΑΒ μόλις στα 2,45 ευρώ.


--->Στην ουσία όμως τώρα.. ;) Ως Δυναμωτική Κρέμα Μαλλιών έχει όντως αποτελέσματα ακόμη και από το πρώτο λούσιμο.Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να απλώσετε μια μικρή ποσότητα σε όλο το μήκος των μαλλιών μετά το σαμπουάν και να ξεπλύνετε με νεράκι.Το δικό μου tip είναι,όπως θα έκανα και με οποιαδήποτε μάσκα μαλλιών ή conditioner,μετά την εφαρμογή της Δυναμωτικής Κρέμας,να μην βιαστείτε να την ξεπλύνετε.Αφήστε να περάσει περίπου ένα 5λεπτό ενώ συνεχίζετε το μπάνιο σας και μετά ξεβγάλτε την με χλιαρό νερό.Αυτό θα μεγαλώσει τη δράση της κρέμας και θα δείτε πιο μεγάλα αποτελέσματα!Η μυρωδιά της είναι απλά εκπληκτική!!!Και το καλύτερο??Διαρκεί το άρωμά της στα μαλλιά ακόμη κ μετά το στέγνωμα για πολλές ώρες.


--->Κάπου εδώ θα προσθέσω ένα λιγαααάκι αρνητικό σχόλιο στη γενική μου άποψη για το προιόν, και είναι ότι δε βοηθά ιδιαίτερα στο εύκολο ξεμπέρδεμα των μαλλιών.Προσωπικά μετά τη χρήση μιας μάσκας ή κάποιου conditioner τα μαλλιά μου συνήθως ήταν πολύ πιο ευκολοχτένιστα σε σχέση με ένα απλό λούσιμο μόνο με σαμπουάν.Οπότε αν θα βελτίωνα κάτι στην συγκεκριμένη κρέμα θα ήταν να ξεμπερδεύονται πιο εύκολα οι κόμποι. Κατά τ'άλλα μετά το χτένισμα και το στέγνωμα των μαλλιών,οι άκρες όντως δείχνουν πιο υγιείς και μάλιστα μου μειώθηκε και το φριζάρισμα.
Είμαι πολύ ικανοποιημένη σε από την καινοτομία λοιπόν της Garnier και σύντομα θα σας έχω review και για τα υπόλοιπα προιόντα της σειράς GoodBye Damage...
Μέχρι τότε μην ξεχνάτε να χαμογελάτε γιατί η ομορφιά ξεκινά από το χαμόγελο μιας γυναίκας...(και μετά τα μαλλιά ;) Πολλά φιλιά από μένα,Σία..




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

1 σχόλιο:

  1. Γεια σου Σία μου!!! Κατατοπιστικότατο το Review!!! Τον ορό από την ίδια σειρά τον έχεις δοκιμάσει?? Αν όχι ρίξε του μια ματιά! Εμένα πάντως με βόλεψε πολύ και νιωθω όντως ότι λειτουργει στα δικά μου μαλλιά!!! Ασε η μυρωδιά του...δεν παίζεται και εχει και διάρκεια..!! Σε φιλώ :) Mαριφάνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML