beautylosophyblog@gmail.com

beautylosophyblog@gmail.com

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Garnier Fructis Color Resist shampoo - REVIEW!!

Hey beauties...Τι κάνετε?Σήμερα σας έχω ένα ακόμη review και αυτή τη φορά για σαμπουάν.Πόσες από εσάς βάφετε τα μαλλιά σας?Γιατί αυτό το post νομίζω θα σας φανεί χρήσιμο.Πρόκειται για το σαμπουάν από την Garnier για βαμμένα ή με ανταύγειες μαλλιά και ονομάζεται color resist.

Είναι ακόμη μία καινοτομία από την Garnier με 2πλή δράση: Θρέψη&Προστασία ταυτόχρονα γιατί δεν προστατεύει μόνο το χρώμα των μαλλιών αλλά επιπλέον τα θρέφει και τα ενυδατώνει.Είναι στα 400ml και η σύνθεσή του είναι εμπλουτισμένη με έλαιο σταφυλιού και acai.Η τιμή του ακόμη πιο ελκυστική καθώς στοιχίζει περίπου 4 ευρώ και το βρήκα σε προσφορά 1+1 δώρο σε κατάστημα Hondos Center.

Η δική μου εμπειρία είναι από τις καλύτερες,καθώς όλα όσα υπόσχεται όντως τα προσφέρει.Έκανε τα βαμμένα μου μαλλιά να λάμπουν και να μυρίζουν υπέροχα.Επίσης παρατήρησα πως ακόμη και χωρίς να χρησιμοποιήσω κάποια μάσκα ή conditioner,τα μαλλιά μου ξεμπερδεύτηκαν μετά το λούσιμο αρκετά εύκολα.Όταν λούζομαι με το συγκεκριμένο σαμπουάν νιώθω τα μαλλιά μου ανάλαφρα και ενυδατωμένα.Μόνο θετικά μπορώ να μιλήσω για το προϊόν αυτό και σας το συστήνω ανεπιφύλακτα.

Περιμένω τα σχόλιά σας αγαπημένες μου και μείνετε συντονισμένες γιατί πολύ σύντομα έρχεται το πρώτο μου GIVEAWAY!!Info soon...Πολλά φιλιά από μένα,Σία



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML