beautylosophyblog@gmail.com

beautylosophyblog@gmail.com

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Oriflame Waterproof Eye Makeup Remover-REVIEW

   Γεια σας κορίτσια!!! Το σημερινό post είναι άλλο ένα review, αυτή τη φορά σε ένα προϊόν της γνωστής σε όλους Οriflame. Ως αντιπρόσωπος στη συγκεκριμένη εταιρία είμαι πολύ ευχαριστημένη και σας τη συστήνω ανεπιφύλακτα. Όλα τα προϊόντα είναι δερματολογικά ελεγμένα και υψηλών προδιαγραφών και μάλιστα αρκετές φορές θα τα βρείτε σε πολύ συμφέρουσες τιμές λόγω διάφορων bazaar που γίνονται όπως και αυτό από το οποίο επωφελήθηκα και αγόρασα πολλά όμορφα προϊόντα σε απίστευτες τιμές και μάλιστα 1+1 δώρο!! Επέλεξα σε αυτό το post όμως να κάνω review αποκλειστικά σε ένα από αυτά και είναι το Waterproof Eye Make-up Remover.

   Πρόκειται όπως φανερώνει και το όνομά του για ένα ντεμακιγιάζ ματιών για αδιάβροχες συνθέσεις.Είναι διφασικό και στοιχίζει γύρω στα 9 ευρώ. Ξέρω μπορεί να σας φαίνονται πολλά για ένα ντεμακιγιάζ ματιών αλλά αν όσα γράψω στη συνέχεια σας καλύψουν τότε προτιμήστε το και εσείς. Η συσκευασία του είναι αυτή που βλέπετε στην εικόνα, και το περιεχόμενο του είναι 100ml , μια ικανοποιητική ποσότητα για ντεμακιγιάζ ματιών.


  Όσον αφορά την αποτελεσματικότητά του αυτό που έχω να επισημάνω είναι πως αφαιρεί πολύ εύκολα και απαλά το μακιγιάζ στην περιοχή των ματιών ακόμη και αν αυτό είναι αδιάβροχο. Από την πρώτη κιόλας χρήση κατάλαβα πως ήταν αυτό που έψαχνα, ένα προϊόν δηλαδή που να μην αφήνει κατάλοιπα και να φροντίζει τις βλεφαρίδες μου που ταλαιπωρούνται από τη συνεχή εφαρμογή της mascara. Επειδή είναι διφασικό και περιέχει λαδάκι, ίσως να βρείτε λίγο ενοχλητικό το γεγονός πως αφήνει την περιοχή των ματιών αρκετά λιπαρή. Όμως κάτι τέτοιο βοηθάει στην ενυδάτωση της ενώ άλλα ντεμακιγιάζ εμένα προσωπικά μου άφηναν την αίσθηση της ξηρότητας. Η γλυκερίνη που περιέχει αφήνει την επιδερμίδα σφριγηλή και αναπληρώνει την ενυδάτωση της. Τι λέτε λοιπόν? Εσείς θα το δοκιμάσετε, ή το έχετε δοκιμάσει ήδη? Περιμένω τα σχόλια σας κάτω απ'αυτό το post.
 Φιλιά από μένα, Σία



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

1 σχόλιο:

  1. Πολύ ενδιαφέρον προϊόν και έχω ακούσει ξανά καλά λόγια γι'αυτό. Μου φαίνεται κ μένα λίγο τσιμπημένη η τιμή του, οπότε θα το έχω υπόψη μου, αν το βρω σε προσφορά :)

    Ειρήνη by dreamofbeauty22.blogspot.gr
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML